Warsztat "Dream way". Zamień postanowienia w cele

10 Lipiec 2017
 

Warsztat 13.07.2017, godz. 09.00 – 13.00 w Centrum Rozowju Talentów

 

Ponad połowa z nas nie wie, co chciałaby robić w życiu zawodowym, nie lubi swojej pracy, czuje się niedoceniana bądź nie widzi jej sensu. To alarmujące statystyki zwłaszcza, gdy pod uwagę weźmiemy kontekst – ilość godzin w niej spędzanych, różnorodność zadań, a na relacjach międzyludzkich kończąc.

Trudno wymagać od siebie uczucia satysfakcji i zawodowego spełnienia, kiedy irytuje nas przełożony, przerastają lub … nudzą wykonywane obowiązki, a poranne wstawanie przyprawia o mdłości. Jak to zmienić? W trakcie warsztatu poznacie praktyczne sposoby na to, jak ustrzec się przed wypaleniem zawodowym i jak zdobyć pracę marzeń. Pokażę Wam również, że w wielu przypadkach Wasze obecne miejsce pracy również może stać się tym, którego szukacie.

1. Określ konkretne cele i sprecyzuj zawodowe plany

Cel jest to marzenie z datą wykonania – Napoleon Hill
Nieważne czy masz już dobrą pracę, czy nadal jej poszukujesz. Zawsze musisz mieć jasno sprecyzowany cel zawodowy, który pozwoli Ci na skuteczny rozwój i krok naprzód. Od tego jak dokładnie go określisz i przyjmiesz realne dla Ciebie możliwości jego realizacji zależy powodzenie całości.

2. Motywacja – skąd ją czerpać?
W trakcie szkolenia zastanowimy się co jest dla Ciebie ważne w życiu i z jakiego powodu. Zobaczymy też, co stanowi źródło Twojej motywacji do działania. Musisz wiedzieć, że tym co powinno decydować o rodzaju i specyfice Twojej wymarzonej pracy, t są właśnie wartości. Jeżeli wartością sama w sobie jest dla Ciebie jest samodzielność nie szukaj stanowisk, na których będziesz musiał „pracować pod kimś”. Cenisz wartości rodzinne i stabilizację, aplikuj do tych firm, które na co dzień hołdują idei work life balance. W momencie kiedy Twoje wartości nie będą korespondować z tym czym zajmujesz się zawodowo to prędzej czy później satysfakcję zastąpi rutyna, frustracja i stres.

3. Jak osiągnąć zawodowy sukces?
Dla wielu z nas jedynym wyznacznikiem sukcesu jest awans. W dodatku pojmujemy go dość wybiórczo i z reguły utożsamiamy ze zmianą stanowiska na wyższe lub większą pensją. Brak innych mierników sukcesu często jest dla nas powodem frustracji i zawodowego wypalenia. A wcale nie musi tak być! Sukces może przybierać różne formy, a jego odniesienie bywa często znacznie łatwiejsze niż zakładamy na początku. W trakcie szkolenia dowiesz się czym może być dla Ciebie sukces, a także w jaki sposób doceniać codzienne zawodowe osiągnięcia.

4. Porażki – jak je „przetrawić”?
Czy wiesz, że 98% Polaków odczuwa stres? To prawie pewne, że jesteś w tej grupie. Ponad połowę naszych codziennych stresów generują problemy w pracy. Dla większości z nas wszelkie porażki są niczym innym jak przeszkodą na drodze do sukcesu. W jaki sposób możemy je oswoić i sprawić, aby nie podkopywały naszej pewności siebie? Wcielając w życie kilka prostych zasad, które poznasz w trakcie szkolenia, pokażę Ci jak nauczyć się traktować porażki z dystansem oraz niwelować ich niepożądane skutki.

Na warsztat zaprasza:

Marta Kieler - pedagog, doradca zawodowy i coach. Absolwentka Uniwersytetu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie, studiów podyplomowych: „Job coaching - doradztwo zawodowe, edukacyjne i coaching kariery”.

 

 

* pola wymagane

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H